2010. október 11., hétfő

segítsünk Devecsernek

Kedves Zoltán!
Az alábbiakról tudok beszámolni az e-vangélium lista olvasóinak és egyben kérem mindenki segítségét:
Pénteken  Devecserben  voltam,  és  a  vörösiszap  katasztrófa  helyszínén igyekeztem segíteni, illetve tájékozódni a  helyzetről. Délelőtt  én mondtam  a Magyarok Nagyasszonya napi szentmisét, logisztikai segítséget adtam, aztán "terepre" mentem  felszereléseket  osztani  és  jó  szót  adni az embereknek.  Beszéltem jónéhány családdal, de inkább csak meghallgattam elkeseredett panaszkodásukat. Az  egy hete  még házaknak  nevezett kilúgozott  romok abszolút lakhatatlanok, és  teljes mértékben megértem,  hogy oda nem  akar senki visszaköltözni. Szinte mindenki reményvesztett és kilátástalannak látják a jövőt. Úgy éreztem, sokan feladták.
Kedden ismét Devecserbe megyek, elviszem a plébániánkon összegyűlt adományokat és vigasztalom a bajbajutottakat. Imáitokat kérem!

A 100 paplan Edelénybe akcióhoz hasonlóan károsultak  megsegítésére meghirdetem  a 100  paplan Devecserbe  akciót. A segélyakció keretében új ágynemű és  huzat garnitúrákat,  meleg takarókat,  törölközőket juttatunk el  Devecserbe 12-15  ezer   Ft  értékben  csomagonként.  Csecsemő-  és gyermekruhára is szükség van,  ezt is  keresek nagy  mennyiségben ezen a  héten.

Minden adományozó  neve az alábbi oldal listájában  olvasható. Külön  értesítést e-mailben nem lesz időm küldeni senkinek adománya megérkezéséről.

Köszönöm mindenki imáit és támogatását!
Segítsünk, hogy ne adják fel az új élet reményét!

István atya

Adományozók listája


Adományát elküldheti

1.  On-line utalással plébániánk  honlapján:  http://zalalovo.plebania.hu/tamogatas
Kérem, válassza az adomány lehetőséget,  majd az adomány céljánál  jelölje meg: Devecser

2. Átutalással:
Számlatulajdonos neve: Zalalövői Plébánia
Számlaszám: 10402355-00026472-00000003
Kérem a közlemény rovatban feltüntetni: Devecser
IBAN (nemzetközi számlaszám): HU25 1040 2355 0002 6472 0000 0003
BIC (SWIFT) kód: OKHBHUHB

3. Postai utalvánnyal:
Cím: Zalalövői Plébánia, H-8999 Zalalövő, Szabadság tér 6.
Kérem a közlemény rovatban feltüntetni: Devecser

--
Üdvösséget!
Horváth István Sándor

Zalalövői Plébánia
H-8999 Zalalövő, Szabadság tér 6.
Tel.: (+36)92-371-049Zoltán

Nincsenek megjegyzések:

Blogarchívum